Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Coletele prezintă deteriorări severe;

Va rugam sa verificati starea aparenta a coletului in momentul livrarii si sa va asigurati ca nu prezinta anomalii cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de umezeala etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat).

Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

In cazul daunelor vizibile ale coletului, aveti dreptul de a refuza primirea si plata acestuia. In acest caz, va rugam sa precizati curierului motivul refuzului si sa il exprimati in scris pe AWB, in prezenta acestuia.

Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată(daca ati primit copie fizica), să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.

Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Va rugam ca orice reclamatie referitoare la integritatea coletului sa o transmiteti in maxim 24 de ore de la momentul livrarii la adresa de email: contact@drice.ro . Aveti posibilitatea de a opta pentru inlocuirea produsului cu deficiente de livrare sau puteti solicita returnarea contravalorii produsului.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Cu toate acestea, nu ezitati sa ne transmiteti parerea dumneavoastra: este foarte important pentru noi sa cunoastem motivul returului, cu scopul imbunatatirii serviciilor oferite.

Cheltuielile de retur al produsului vor fi suportate de catre cumparator.  

Pentru ca livrarea produsului sa se desfasoare in conditii optime, acceptam retur  doar prin serviciile companiilor de curierat rapid cu livrare door-to-door.

Procedura de retur a produsului

Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati pasii de mai jos:

-       Trebuie sa va exprimati optiunea de retur in scris, printr-un mail la adresa contact@drice.ro / pe Instagram @drice.ro sau la nr.de telefon 0758 389 665 .

-       Returul se face in ambalajul original, cu toate etichetele si certificatul de garantie in original si o copie a facturii(daca ati primit copie fizica).

-       Protejati ambalajul original prin impachetare in folie sau in cutie suplimentara, astfel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului.

-       Daca produsul a fost insotit de unul sau mai multe cadouri (produse, vouchere), acestea trebuie returnate impreuna cu produsul

-      Coletul va fi trimis fara ramburs si cu plata transportului achitata de expeditor la adresa: Galati,Str.Barbosi 21 Bl L

Va informam ca nerespectarea oricarui pas din cei enumerati mai sus duce la imposibilitatea acceptarii returului.

Nu se accepta returnarea produselor care prezinta semne de purtare sau deteriorare sau al caror ambalaj original prezinta urme de deteriorare.

Pentru orice alte informatii suplimentare, va stam la dispozitie la adresa contact@drice.ro .